Fri som en fågel

2012-01-06 @ 17:11:52
Det finns inget skönare än att ha lov och kunna göra precis vad som faller mig in. Jag känner mig så fri och njuter verkligen till fullo! Tanken på att det inte återstår många dagar kvar innan det är dags att återvända till skolan tränger jag undan så fort den slår mig... man ska ju leva i nuet! ;)

Hittills har denna vecka varit toppen!! I måndags gick jag på bio med Lina, Julia och Wilma och såg The girl with the dragon tattoo som kan vara en av de bästa filmer jag sett faktiskt (mycket bättre än den svenska versionen). I tisdags tillbringade jag 13 efterlängtade timmar med min kära kusin Jenny varpå vi fikade i Bollnäs, gjorde hemmagjord sushi, snackade massa skit och kollade på film. I onsdags sov jag mest hela dagen efter en sen natt och bjöd sedan bästa tjejerna på fika på kvällen, spelade "med andra ord" och lekte bilkurragömma. I torsdags, det vill säga igår, var jag i Gävle hela dagen med Wilma, Amanda och Johanna där vi shoppade lite, åt god mat och såg New year's eve på bio. Idag vaknade jag upp hemma hos Johanna där vi hade fredagsmysmorgon med frukost på sängen framför nya TVD-avsnittet. Ikväll fortsätter jag att fredagsmysa, iklädd min jumpsuit, med mamsen och en bra film. Men först - en promenad med hundarna i kylan!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback