You said I am young and I am yours

2012-01-22 @ 20:09:29

Veckan som gått har varit väldigt trivsam måste jag säga! Två helger i en smäll, rent ut sagt. I onsdags var det nämligen lill-lördag då det vankades kick-off på Tranan för oss som tar studenten i vår (det ska börjas i tid!). Hur roligt som helst! Ett gäng fulla och glada studenter under samma tak kan ju liksom inte gå fel!! Dagen efter var det kanske inte alltför pigga och glada studenter som skulle ta sig upp till skolan dock... men det är smällar man får ta ;)

Sedan återstod det bara två dagar till så var det plötsligt lördag igen! Den spenderade jag hos Johanna till en början där vi tog en långpromenad, duschade, bastade och så vidare. Vid sextiden tog vi bilen (med Johanna som chaufför då hon fick körkort i veckan! Jippie!!) mot byn till Wilmas place där det vankades tjejmiddag och slutligen utgång på Bonden. Mycket trevligt!

Idag har jag varit ute och gått 1½ timme med Lina i nysnö. Nu känner jag mig sådär härligt mör i benen och kommer med gott samvete att ligga i soffan resten av kvällen, äta ananas och kolla på Wallander. Underbara söndagar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback