How to feel alive

2012-01-16 @ 00:00:49

Igår kväll var en fullständigt galen kväll! Jag och ett gäng brudar hängde hos Julia när vi plötsligt kom på den briljanta idéen att tolka med madrass efter bil. När vi hade letat fram det vi behövde så som madrass, hjälmar och rep begav vi oss mot en väg vi ansåg var lämplig. Väl där gjorde jag och Sofie oss i ordning för att åka av, och det var minst sagt det vi gjorde - åkte av! Britta gasade upp i 70 km/h och vi kämpade för livet med att hålla oss kvar på den lilla madrassen. Det hela slutade med att vi kraschlandade i ett dike med huvudet först... tack vare hjälmen klarade vi oss undan med lite skrapsår och blåmärken, som tur var. Jäkligt roligt var det dock! Om ni är ute efter en rejäl adrenalinkick ska ni absolut testa det... :D

Till skillnad mot för den galna lördagen har jag endast ägnat söndagen åt lugna aktiviter. Tog bilen vid tretiden och åkte till Johanna där vi bäddade ner oss i sängen och började kolla på en ny serie - Once upon a time - som hittills verkar väldigt lovande. Några avsnitt senare tog vi en paus för att inhandla och tillaga lite (läs: mycket) mat som vi sedan, sakta men säkert, åt upp framför ännu några avsnitt. Det mest optimala söndagsmyset, om jag får säga det själv!


Eftersom vi älskar "sallad favoriten" på Wayne's gjorde vi ett försök att göra vår alldeles egna "sallad favoriten". Försöket lyckades, konstaterade vi! Möjligtvis en aning större portion men...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback