Nytt år, nya möjligheter

2012-01-10 @ 23:00:47
Efter söndagens kalas för mitt kusinbarn och allt fika som det innebär fick jag nog. Från och med igår bestämde jag mig för en ny start! En ny start på det hälsosamma liv jag började leva förra året vid den här tiden och så duktigt höll i ända tills jag åkte till Italien i juni. Efter en månad i landet av kolhydrater var motivationen som bortblåst... därför är det nu dags att hitta tillbaka till mina gamla vanor, mina hälsosamma vanor! Jag känner mig väldigt motiverad till detta och hoppas därför att jag, till skillnad från denna höst och vinter, fortsättningvis får hålla mig frisk från förkylningar så att jag kan hålla igång med träningen också. Gud så skönt detta ska bli :D

När jag ändå är inne på det här ämnet måste jag bara berätta om müslin jag gjorde här om dagen. Jag blev inspirerad av familjen Carlssons enorma utbud av diverse olika nötter, frön och bär och begav mig själv till ICA för att gå lös på Risenta-hyllan. Resultatet blev en god, nyttig och färgglad blandning av linfrön, valnötter, solrosfrön, gojibär, pumpakärnor och blåbär ↓



Min frukost imorse - kvarg blandat med turkisk yoghurt, müsli, honung och kardemumma. Plus en macka med keso och makrill!

Kommentarer
Postat av: Johannaaaa!

Fint att man kan bidra med lite inspiration! ;) eller ja, mamma bidrar med inspiration rättare sagt :D gott såg det i alla fall ut!

2012-01-11 @ 20:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback