Nyårsafton

2012-01-02 @ 01:21:16


Denna bild, som föreställer vår mysiga nyårsmiddag, är faktiskt den enda jag kan erbjuda er från gårkvällen. Kvällen i stora drag var för övrigt väldigt trevlig måste jag säga! Jag har dragit på mig ännu en förkylning så jag var inte alltför taggad om jag ska vara ärlig och tog det därför väldigt lugnt med alkoholen. Jag vaknade därmed upp utan det minsta spår av bakfylla idag men har trots det legat i soffan hela dagen... huvudvärk, snuva, hosta och allt vad en förkylning innebär. Därför passade det ypperligt att det visades ett maraton av Bachelor Pad på tv:n! Sådant sjukt löjligt program att det liksom blir sjukt bra. Underhållning på hög nivå!!

Nu ska jag proppa i mig ytterligare några alvedon och sedan hoppa i säng. Jag hoppas att ni alla har fått en bättre start på 2012 än vad jag själv har fått! För övrigt ser jag väldigt mycket fram emot detta år som jag bara vet kommer bli helt UNDERBART... :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback