Friday the 13th

2012-01-14 @ 00:16:23

Denna fredag har rullat på bara fint, utan någon olycka eller dylikt, trots att det är fredag den trettonde och allt. Det tackar man för! Jag är även tacksam för att det är helg, alltid lika skönt med helg. Även om det bara har varit tre skoldagar den här veckan efter tre veckors lov sitter det inte alls fel med lite ledighet igen. Som sagt - alltid lika skönt med helg! :)

Ikväll har jag och mamma haft det traditionella fredagsmyset. Jag bjöd på trerättersmiddag (de sista rätterna till min kokbok, jippie!) och hon bjöd på bio i gengäld. Jäkligt bra deal enligt mig! Vi såg i alla fall Hamilton - i nationens intresse som var riktigt ruggig och spännande men väldigt bra! Att få vila ögonen på Mikael Persbrandt i 110 minuter är ju inte helt fel det heller... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback