Bra start på veckan

2012-02-06 @ 23:39:32
Denna vecka har minst sagt börjat bra då jag har varit ledig idag och är även ledig imorgon (ledig igen på fredag för övrigt, woop woop!). En riktig långhelg, typ som ett mini-lov. Jag är inte den som klagar i alla fall! Ett litet break från skolan kommer alltid lägligt.

Jag hade tänkt att plugga lite idag men bestämde mig ganska snabbt för att inte göra det. Jag har istället tagit vara på min lediga dag genom att sova ut, äta frukost länge framför tv:n, en timmes promenad samt tre pass på gymmet á 30 min - spinning, push och core. Härlig dag!

Någon gång mellan promenaden och träningen hann jag även med att göra i ordning middagen. Det blev kycklingfilé med broccolimos och en smarrig sås till det. Moset gjorde jag genom att koka broccoli och sedan mixa ihop med grädde, smör, salt och peppar. Såsen blev även den en mixad variant av fetaost, soltorkade tomater, turkisk yoghurt och salsa. Mums var ordet... ;)


Kommentarer
Postat av: Jay

Det där såg ut att vara riktigt gott

2012-02-07 @ 20:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback