Avokado- och kräftpasta

2012-02-01 @ 18:22:25


Att vara ensam hemma kan vara skönt lite nu och då, att sitta ensam vid middagsbordet är väl dock nackdelen med det hela... inte så kul! Dessa gånger brukar jag åtminstone se till att laga något gött till mig själv så är det inte fullt lika tråkigt att äta ensam. Idag svängde jag ihop en pastasås som blev jättegod! Fräste på vitlök i lite smör och hällde sedan över creme fraiche, en skvätt hummerfond, kräftstjärtar och skuren avokado. Lät det puttra en stund och hällde sedan alltihop över en portion fullkornspasta! Snabbt, enkelt och gott!!

Nu är jag mätt och belåten och sitter bara här och spiller dötid just nu. Var nyss ut och rastade hundarna en sväng och inväntar nu att Britta ska komma och hämta mig. Vi ska nämligen iväg och boxas! Sist var det hur roligt som helst så jag ser verkligen fram emot det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback