Cocillana is the shit

2011-09-21 @ 22:45:32
Idag var det dags för det årliga skolfotot vilket jag inte ville missa, så jag trotsade min hosta och feber och gav mig iväg till skolan. Det var dock en riktig pärs måste jag säga... hela jag kokade och svetten bokstavligt talat rann från mig, så när fotot var taget gav jag upp. Innan jag åkte hem var jag dock till hälsocentralen där en läkare tog en titt på mig. Han konstaterade att det inte var lunginflammation, som tur var, men gav mig i alla fall recept på en ny flaska cocillana. Cocillana är en dunder-hostmedicin, för er som inte visste det. Med morfin och alla möjliga starka preparat i. Den är min bästa vän i stunder som dessa! Ni anar inte hur djupt den får mig att sova... hehe ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback