Dumma förkylning

2011-09-14 @ 22:43:19
Då var det alltså min tur... den envisa höstförkylningen har nu även slagit till på mig. Redan igårkväll började jag känna av halsen, och trots att jag såg till att få tio timmars sömn vaknade jag upp imorse och kände mig sämre... så himla tråkigt! Efter lite övertalning kämpade jag mig dock iväg till skolan för årets "allaktivitets-dag" och hjälpte till att, förutom genomföra olika grenar, förhöja klassens närvaro (som för övrigt kanske var den lägsta av alla). Vi har fått så värdelösa placeringar tidigare år, typ näst sist och sist, men detta år känner jag ändå på mig att vi kommer få en bättre placering! Hoppas jag har rätt... ;)

Hur som helst. När jag kom hem efter kylig dag utomhus i blåsten och regnet proppade jag i mig alvedon, kokade te, kröp ner i sängen, knaprade halstabletter och kollade på TVD. Sedan har jag tagit mig en dusch och nu ska jag gå och lägga mig och hålla tummarna för att förkylningen går mot det bättre över natten istället för det sämre... godnatt allihop! :)

Kommentarer
Postat av: lina känner sig skyldig

Åh nej :( krya på dig!

2011-09-15 @ 13:12:30
URL: http://linahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback