You can't start a fire without a spark

2011-09-11 @ 22:49:21

Söndag kväll och jag vill bara berätta att jag har haft en riktigt fin helg! Den inleddes med fredagsmys (te, Idol och massa skitsnack) tillsammans med mina fantastiska kusiner Jenny och Kattis, följt av en hel lördag i Sundsvall på Birsta City med Wilma och Johanna. Jag körde dit och efter en lång bilresa var vi framme runt halv ett, då vi började med att äta lunch innan vi sedan shoppade loss framtill klockan var halv sex och vi begav oss hemåt igen med bilen full av kassar. Hemma var vi inte förrän framåt nio och någon timme senare agerade jag återigen chaufför för att skjutsa två onyktra men ack så söta vänner till Tranan. Därefter fick jag äntligen krypa ner i min varma, sköna och efterlängtade säng efter en lång men väldigt trevlig dag! :D

Idag har jag inte gjort ett skit, rent ut sagt, så det var väl allt jag hade att säga denna gång om denna helg. Nu ska jag plocka in mina nya inköp i garderoben (visar vid ett annat tillfälle) och sedan lägga mig och kolla på några avsnitt av TVD innan jag ska sova. Godnatt med er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback