Italien 2011

2011-09-09 @ 16:24:44
Efter många om och men har jag äntligen tagit tummen ur röven och redigerat bilderna från när jag och Johanna var i Italien en månad i somras. Ett litet (observera litet!) urval av bilder kommer här nedanför, men vill ni se mer utav resan så rekommenderar jag er att klicka in på Facebook istället där jag har lagt upp betydligt fler bilder. Hur som helst, jag kan inte låta bli att längta tillbaka när jag ser dessa härliga bilder! Kan någon möjligtvis spola tillbaka tiden?


Vandrarhemmet där vi bodde och jobbade


Utsikten från vår balkong






Cinque Terre








Lutande tornet i Pisa






Dessa underbara foccacias...










Peterskyrkan i Rom


Fontana di Trevi


Spanska trappan






Colosseum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback