I'm ready to go if you say so

2011-10-22 @ 23:57:37
Veckan har rullat på som vanligt bortsett från en släng av magsjuka och en hel del plugg som tagit upp det mesta av min tid. Igår avrundades veckan och helgen inleddes med en liten förfest hemma hos mig tillsammans med ett gäng tjejer följt av utgång på Bonden för min och Wilmas del. Där blev vi, tack vare Wilmas anställning på placet, behandlade som VIP-gäster och fick oss en fett god pizza som vi smaskade i oss i lugn och ro i personalrummet. Det var nice ska ni veta!

Idag vaknade jag upp förvånansvärt pigg och kickstartade dagen med drygt en timmes lång promenad med mamsen och vovvarna. Sedan gjorde jag mig i ordning för att mot kvällningen åka på 30-års kalas hos min kusin Johan där det bjöds på såväl smörgåstårta som marängtårta och fika. Mätt och belåten kom jag hem därifrån runt niotiden och har spenderat resten av kvällen packandes inför morgondagens resa mot Rimini! Mer om det imorgonbitti dock! Sov gott :)




Ett stycke Wilma och ett stycke Petra på Bonden 01:30 igår natt!

Kommentarer
Postat av: Wilma

Det är du och jag och Bonden , Petra. ha det grymt i Italien, då syns vi om en vecka. Puss!

2011-10-23 @ 16:53:58
URL: http://Wilmaeliasson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback