It's like we just can't help ourselves

2011-10-08 @ 13:42:15

Äntligen helg!! Det har varit en tuff vecka med mycket plugg och lite sömn... därför passade det ypperligt bra med en lugn fredagkväll igår med Johanna! Hon kom till mig vid sextiden och jag bjöd henne, och mamma, på middag. Sedan gosade vi ner oss i soffan alla tre med efterrätten lagom tills Idol började. Vi hamnade i matkoma så när Idol var slut tog vi en liten kvällspromenad med hundarna innan vi kröp ner i sängen och kollade på det nyaste avsnittet av The Vampire Diaries. Sedan åkte Johanna hem och jag kröp tillbaka under täcket och sov ut ordentligt.

Idag har jag inte hunnit gjort mycket hittills. Sedan jag vaknat har jag suttit i soffan och kollat på tv, ätit frukost och läst tidningen... typ. Men nu tänkte jag ta med hundarna ut på en långpromenad innan jag ska börja göra mig i ordning inför kvällens bravader. Vi hörs mer om det senare eller imorgon! Ha det bra så länge :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback