Good feeling

2011-10-11 @ 12:03:50


Vilken himla härlig start på veckan jag haft! Igår var jag ledig och idag hade jag endast två lektioner (på grund av bortrest lärare) så jag slutade halv elva. Sjukt skönt!! Just nu inväntar jag min vän Sofie som är på ingång strax. Vi tänkte ta en långpromenad med hundarna, dricka kaffe (behövs verkligen efter min sömnlösa natt... jävla fullmåne!) och snacka lite skit. Sedan ska hon iväg till skolan vid tre och jag är ensam hemma resten av dagen, så jag tänkte passa på att ta tag i lite plugg senare! Jag vet inte varför men jag har en sprudlande känsla i kroppen. Jag antar att det är lika bra att fånga in den och göra någon nytta av den :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback