It can only get better

2011-11-30 @ 23:14:05
Veckan har börjat mer än bra måste jag säga och det känns underbart att veta att det bara blir bättre!! I måndags slutade jag vid lunch och sedan ägnade jag eftermiddagen åt att plugga och kvällen till att träna spinning, push och core. I tisdags slutade jag tjugo över ett och ägnade även här eftermiddagen till att plugga för att sedan spendera kvällen med Wilma och Johanna. Vi åkte till simhallen i Alfta där vi bubblade och bastade och fortsatte sedan vårt mysande hemma hos J. Idag slutade jag redan elva och har resten av dagen varvat plugg med packning. Imorgon lämnar jag nämligen byn för att spendera de kommande fyra dagarna i vår fina huvudstad! Vad som står på schemat är: SACO-mässan, bio, riksdagen, shopping, god mat, massa mys och lite fest. Berättar mer om detta när jag kommer hem på söndag... ha det bra så länge! :D


Längtar efter filmen vi ska se imorgon!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback