Julkänslor

2011-11-27 @ 23:49:43
Gissa vem som blev överlycklig när brorsan med familj bestämde sig för att spontant komma till oss igår!? Jo, jaaag! Vi insåg att hela två månader hade gått sedan vi träffades sist så inte undra på att jag höll på att längta ihjäl mig efter min lilla busunge! Det var så himla mysigt att ha dem här, även om det bara blev en snabbvisit. Jag och Thomas har bland annat bakat pepparkakor, som vi alla sedan mumsade på samtidigt som vi lyssnade på julmusik och drack glögg. Sedan idag mös vi i soffan tillsammans och tände första ljuset eftersom det är första advent, och ikväll har det kommit snö, så nu känner jag äntligen att julkänslorna har infunnit sig! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback