111111

2011-11-11 @ 14:10:07
Då var skolan igång igen efter höstlovet (som för övrigt var lugnt och skönt... precis vad jag behövde!) och det känns faktiskt helt okej. Plugget har väl rullat på som vanligt och sedan på både onsdag- och torsdagkväll har jag och många andra jobbat och tjänat lite cash på skolans informationskvällar för de kommande gymnasieeleverna. Nu däremot är det fredag vilket innebär helg! Alldeles strax rullar vi iväg mot Sandviken där helgen kommer att tillbringas hos syster yster med familj. Ikväll befinner vi oss på Läkerol Arena i Gävle där vi ska se denna veckas fredagsfinal av Idol live! Som den Idol-nörd jag är känner jag mig sjuuuukt taggad!!

Trevlig helg allihop! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback