TWIDAY

2011-11-18 @ 23:14:17
Höjdpunkten denna vecka var helt klart i tisdags när jag brummade ner till Gävle med sällskap av mina fina vänner Sofie och Johanna för att delta i Twiday! Det var ett event som SF Bio ordnade som innebar att man från 15:30 till 24:00 fick se första, andra och tredje filmen i Twilight-serien och sedan efter tolvslaget den allra nyaste filmen - Breaking Dawn Part 1. Förutom att man fick jäkligt ont i kroppen av att sitta ner så länge var det sjukt roligt!! Jag måste också säga att den senaste filmen var helt underbar! Jag älskar alla filmerna i serien men denna hamnar i topp, helt klart. Så pass bra att man kunde hålla sig vaken trots att den slutade cirka 02:30 på natten... som tur var övernattade vi hos min syster så jag slapp köra hem mitt i natten tidigt på morgonen.

Något mindre kul är att jag har varit sjuk hela veckan. Förkyld och hostig, igen. Känns som jag nyss var sjuk ju... sååå tråkigt! Först idag dock tillät jag mig själv att stanna hemma från skolan helt så jag har legat nerbäddad hela dagen och kurerat mig. Förhoppningsvis gör det susen!! Det är ju helg nu också så det vore väl attans om jag inte ska bli frisk nu. Med det sagt tänker jag ta en shot hostmedicin och sedan somna gott av morfinet. Godnatt och trevlig helg! :)


Jag och Sofie med våra coola Twiday-pass

Kommentarer
Postat av: Bella

V.I.P ju!

Jag hoppas du har ramat in det, och satt upp det på väggen! ;o

2011-11-22 @ 16:21:32
Postat av: Petra

SV: Haha jaa eller hur! Klart jag har gjort det, så jävla viktigt!!!

2011-11-22 @ 22:49:50
URL: http://phellsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback