Idol 2011

2011-11-13 @ 21:42:06

Ni ska bara veta vad grymt kul det var att se Idol live i Gävle i fredags! Jag skojar inte när jag säger att hela arenan gungade! Alla var ju så jäkla grymma!! Men allra roligast var det nog att se hur allt går till när de sänder live, och se allt som faktiskt händer som man inte får se på TV, till exempel under reklamerna och så vidare. Grymt kul och spännande :)

Helgen i övrigt har också varit toppen med mycket mys och bus. Idag åkte vi hem rätt tidigt då jag var tvungen att plugga... så det är i stort sett vad jag har sysslat med idag! Nu tänker jag dock krypa ner i sängen och kolla på TVD innan jag sedan ska sova. Godnatt allihop!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback