Vi har solen i ögonen

2011-05-18 @ 16:54:35
Började dagen med en morgonpromenad i solen tillsammans med Emelie, perfekt start på dagen! Sedan hade jag gott om energi för att ta mig till skolan och ha nationellt prov i spanska. Därefter väntade ett möte angående utlandspraktiken och en lektion italienska, sedan var dagen slut. Grymt skönt!!

Alldeles strax ska jag ta och stoppa något i magen innan jag ska ta mig till Öjeparken vid sex där vi tjejer i SP2 ska ha knytkalas med en massa fika (pluspoäng till mig som håller mig till fruktsallad!). Jag hoppas på en trevlig och inte alltför kylig kväll och återkommer förmodligen med lite mysiga bilder senare ikväll eller imorgon. Tills dess får ni ha det så bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback