Everything inside me screams "no, no, no..."

2011-05-03 @ 20:08:12

Ett stort minus under lördagkvällen som jag tidigare aldrig nämnde är att mitt knä hoppade ur led, för fjärde gången på knappt tre år. Just nu är jag så sjukt ledsen och förbannad... det känns helt jävla hopplöst rent ut sagt! Jag är så sanslöst trött på det här nu!! På vårdcentralen idag var de inte heller särskilt hjälpsamma, utan berättade bara återigen enligt mina gamla röntgenplåtar att min knäskål inte är riktigt utvecklad och är därför inte tillräckligt djup varav den hoppar ur led för lätt. Det finns enligt dem inte mycket att göra förutom rehabilitering för att stärka musklerna runt knät, så jag skrev i alla fall upp mig på väntelistan till att få en tid hos sjukgymnast. Men det kunde tydligen ta ett tag och nu får jag varken träna eller springa utan bara promenera... ååh... nu går jag och deppar ihop. Hej då! :(


Kommentarer
Postat av: emilia fagerhed

jag kan hjälpa dig med några övningar ifall du vill :) bara att höra av dig så får vi se om jag kan förklara några övningar, det är ju väldigt många på skolan å så som är knäskadade så man vet väl en del ;)

2011-05-04 @ 15:03:20
Postat av: Petra

sv: Vad snällt av dig Emilia! :) jag ska träffa en sjukgymnast så småningom så får vi se om han kan ge mig några grymma övningar, annars är det mycket möjligt att jag hör av mig till dig! Hihi. Kram

2011-05-05 @ 01:03:45
URL: http://phellsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback