I just wanna make you sweat

2011-05-26 @ 21:03:06
Det har varit en lång men ändå rätt skön skoldag idag. Slutade inte förrän fem men hade som sagt sköna lektioner med bland annat filmtittning på både spanskan och italienskan samt afrodans på idrottslektionen vilket var kul. Dagen avslutades sedan med körkortsteori där vi även avslutade den kursen. Det är det som är skönt nu på slutet när kurserna börjar avslutas, men å andra sidan är det som värst i de kurser som fortfarande är i gång med de allra sista arbetena... det är på två vis med andra ord.. :)

Ikväll har jag dock struntat i plugget totalt... kände att jag behövde en paus innan jag går i väggen. Istället följde jag med Emelie till Kygelvallen ikväll och gick 5 kilometers spåret och svettades lite... nu fryser jag däremot så jag ska hoppa in i duschen på momangen. Sedan ska jag försöka komma i säng i bra tid ikväll för en gångs skull. Jag måste ju vara pigg imorgon då det vankas klassfest! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback