Hang in there

2011-05-24 @ 23:01:02
08:00 ringde alarmet imorse, även fast jag inte började förrän 12:15 idag... varför? Jo, för att jag först hade tänkt ta en morgonpromenad och sedan sitta och plugga i någon timme innan jag gick till skolan. När jag vaknade stod regnet som spön i backen dock så jag kröp ner under täcket igen och sov en timme till. Sedan åt jag frukost och tog en kort promenad med hundarna och hann sedan, som planerat, plugga ett tag tills det var dags att gå till skolan. Det var duktigt gjort av mig, om jag får säga det själv..

Ikväll har jag, Lina och Britta hälsat på vår nyopererade vän Wilma med en krya-på-dig-blomma. Hon var det sötaste jag sett på länge! Ville bara stoppa ner henne i min cykelkorg och ta med henne hem. Men det är riktigt synd om henne ska ni veta... stackaren får inte äta mat på hela fem veckor. Bara det är ju en pärs! Men håll ut Wilma, när dessa fem veckor har gått då firar vi på donken, så håll ut bara ♥

Kommentarer
Postat av: Wilma

Tack för blomman och sällskapet. Innan ni drar iväg på utlandspraktik så ska vi ha fest på donken och då ska jag äta två big meal. Det lovar jag er! :)

2011-05-25 @ 10:33:41
URL: http://wiue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback