Well it's so much better when we're together

2011-05-22 @ 00:06:37

Oj... vilken matkoma... jag är fortfarande jättemätt. Vi har nämligen grillat ikväll med grannarna, det vill säga Emelie och Jocke. Lilla Olle var såklart också med och för att inte glömma Harry boy! De gick hem till sig för kanske en timme sedan efter en väldigt trevlig kväll tillsammans av vilken vi har kunnat sitta ute hela kvällen. Det tackar vi för! Det är inte alla som har så fantastiska grannar som vi har måste jag säga!!

Nu känner jag hur mina ögonlock blir tyngre och tyngre så det är nog dags för mig att hoppa i säng. Men först - tvätta av mig sminket och borsta gaddarna! Godnatt och sov gott allihopa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback