London 2011

2011-05-12 @ 21:09:55

Jag är tillbaka på svensk mark igen!! Det var jag egentligen redan på måndag natt... men sedan jag kom hem till byn igen på tisdag kväll har en elak förkylning, en hel del plugg att ta igen och en körlektion tagit upp all min lediga tid så detta inlägg har helt enkelt fått vänta tills nu. Men bättre sent än aldrig, right? ;)

Resan jag och min familj gjorde till London var UNDERBAR!!! Under de fyra dagar vi var där hann vi med att åka många timmar i turistbussar, strosa runt på Harrods, äta fish and chips, åka båt i Themsen, gå på Madame Tussaud's, äta rullbandssushi, shoppa längs Oxford Street, ta ett varv runt i London Eye och givetvis åka massvis med underground. Allting blev så himla lyckat och som vanligt har vi väldigt roligt tillsammans. Det sägs att skratt förlänger livet, i så fall lever vi väldigt länge på detta :D




YO! Sushi


Big Ben





Underground


Turistbuss




Oxford Street


Fish and chips


Harrods by night


London Eye




Båttur med champagne på mammas födelsedag




Nyblivna 60-åringen


Högt uppe i London Eye


Alla samlade vid mammas födelsedagsmiddag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback