A day off

2011-06-01 @ 01:38:14

Idag har jag verkligen fått försmak på sommarlovet. En av anledningarna är för den otroliga värmen som varit idag (typ 25 grader bara i skuggan!!) och den andra för att jag har varit ledig hela dagen. Fast ledig var kanske fel ord, men alla lektioner jag skulle haft idag är kurser som redan avslutats så jag hade helt enkelt inget skäl att gå till skolan. Därför började jag min "lediga" dag med en sovmorgon och sedan har jag bland annat tagit en långpromenad i Kygelvallen, ätit en god sallad till middag (se bild i slutet) och pluggat så att alla punkter på min to-do-list nu är överstrukna. Underbart!!!

Ni kanske är fundersam till varför jag är vaken såhär länge, men det behöver ni inte vara i så fall... jag sov ju så länge idag förstår ni att jag inte har hunnit blivit riktigt trött än. Men eftersom skolan kallar rätt tidigt imorgon antar jag att det är dags även för mig att knoppa. Så godnatt med er! :)


Grekisk sallad (isbersgsallad, gurka, körsbärstomater, rödlök och fetaost) tillsammans med några pilgrimsmusslor fungerade riktigt bra! Även om jag kanske inte är alltför förtjust i denna rätt så smaklösa variant av skaldjur...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback