Tonfisksallad med kikärtor

2011-05-23 @ 17:41:09


Den här fina salladen gjorde mamma i ordning idag till middag. Förutom sallad, gurka, tomat, paprika och majs består den av tonfisk och kikärtor, som för övrigt är en väldigt god blandning. Allt som allt kan jag tala om att det var skitgott! Ägget är som pricken över i:et!

Nu när jag är mätt i magen ska jag ta min svarta blixt och trampa iväg till IP för att träna spinning, push och core. Efter en månads uppehåll från gymmet på grund av resor, förkylningar, knäskador och diverse saker är jag nu äntligen på gång igen - taggad som aldrig förr! :)

Kommentarer
Postat av: Lina

sv: Hihi, jaa hon var så fin så!! :D

2011-05-24 @ 18:17:18
URL: http://linahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback