The London shopping

2011-05-16 @ 20:25:50


Jag kom på att jag har ju glömt att visa er vad jag shoppade i London! Jag orkade dock inte ta kort på varje plagg var för sig eftersom att det blev en hel del inhandlat där borta... men här får ni åtminstone en överblick på allting och sedan får ni ju troligtvis se det mesta på framöver. Så det får duga! :)

Som ni ser är det mycket vitt och virkat som jag är lite insnöad på just nu. Men ett par färgklickar finns också däribland allt vitt. Jag gillar't hur som helst! Mest nöjd är jag nog med de låga, röda conversen som jag har suktat efter ett bra tag nu... och en ny plånbok behövde jag ju faktiskt också.. hihi. Det mesta är i alla fall från Topshop men något är även från H&M och Zara, ifall någon undrar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback