Morsdag

2011-05-29 @ 23:56:23
Min kära mor firades på morsdag idag med ett paket från mig, som för övrigt var en kokbok, samt morsdagslunch på Harsagården tillsammans med Märta, Tord och Jenny. Efter några timmar där, då våra magar stod åt alla håll och kanter efter att vi hade gått lös på alla smörgåsbord, åkte vi alla hem till oss och umgicks resten av dagen. Sedan ikväll har jag kollat på tv och pluggat körkort och svenska. Tänkte plugga lite till nu, om jag orkar, innan jag hoppar i säng. Den här veckan ser jag fram emot, främst för att det bara är tre skoldagar men också för att det sista pluggat ska avklaras under de här dagarna och det ska bli SÅ(!) ofattbart skönt. Äntligen ser jag ljuset i den här förbaskade långa, mörka tunneln! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback