London calling and I don't wanna shout

2011-05-05 @ 01:00:05
Kompisar, jag är egentligen way too tired för att sitta här just nu tio i ett en vardagkväll... men vad gör man inte för er? Jag tänkte bara kasta in ett inlägg för att berätta att jag reser bort imorgon direkt efter skolan, och blir borta till och med tisdag. Jag och min familj ska nämligen åka på en weekend till London för att fira vår älskade mamma som fyller hela 60 år på söndag. Det ska bli sååå kul och jag lovar att berätta allt vi har gjort och visa massvis med bilder så fort jag har kommit hem igen!! :D

PS. För att det inte ska bli alltför tomt och tråkigt här i bloggen de dagar jag är bortrest har jag förinställt ett par inlägg till er, så glöm för guds skull inte att kika in ändå... hihi ;) DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback