I nearly left the real me on the shelf

2011-05-20 @ 17:54:17
Äntligen helg!! Vad skönt det känns att den här sinnesjuka veckan är förbi. Sex stycken prov är nu avklarade... ett italienska prov, ett nationellt prov i Matte B, tre nationella prov i Spanska (läsa, höra och tala) och sist men inte minst ett latin prov. Mina axlar är med andra ord sex stenar lättare - skönt! Nu är det slut med prov för den här terminen, dock är det rätt många arbeten kvar att lämna in... men jag ska försöka vara duktig och beta av några i helgen så det slipper bli så stressigt när alla ska in den sista maj.

Idag har det varit en fin och varm dag och jag har invigt min underbara, virkade klänning som jag köpte i London (se bild i slutet av inlägget). Jag har också varit hos sjukgymnasten och fått lite övningar för mitt knä och nu tänker jag avrunda dagen med en springtur i kvällssolen. Sedan ikväll blir det tacos och mys med mamsen och troligtvis en tidig kväll efter en krävande vecka. Hoppas ni får en trevlig helg! :D


Klänning - Zara, converse - Schuh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback