Chill out

2011-05-28 @ 17:07:30

Topp + skor - H&M, kofta - Monki, byxor - Zara, halsband - Gina Tricot


Läppstiftet är "Chill out" från Viva la Diva (det är dock mer oranget än på bilden)!

Igårkväll var det äntligen dags för vår klassfest och här på bilderna ovanför ser ni hur jag såg ut då. Jag berättar mer om själva festen senare dock, för mamma och jag har varit och promenerat 5 kilometer i Kygelvallen så nu ska jag ta en dusch först. Sedan ska jag plugga resten av kvällen... roligt att plugga på en lördag? Njae, inte direkt... men man gör vad man måste. Bara fyra arbeten kvar, sen är det FINITO!

Kommentarer
Postat av: Brittis

Petra! Jag älskar dina snea ögon :D

2011-05-28 @ 17:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback