Apple and cinnamon

2011-05-30 @ 21:53:14
Imorse ville jag inte gå till skolan för jag visste att lektioner där jag var tvungen att jobba på som fan väntade mig där. Jobbade jag bra då? OM jag gjorde!! Fingrarna knapprade ständigt på tangenterna varje lektion (till och med på lunchen!) förutom de två sista då det i stort sett bara var betygsnack. Jag fick i alla fall mycket gjort och konstigt nog kändes det inte tungt alls. Kanske det var det fina vädret som gjorde det så lätt eller kanske för att så många kurser nu har avslutats. Skönt hur som helst!

När jag kom hem från skolan vid fyra fortsatte jag att plugga fram till sju ungefär och sedan tog jag mig ut på en skön springtur och gjorde därefter lite styrkeövningar bland annat för mitt knä. Sedan blev det en dusch, för man vill inte lukta usch, och nu har jag precis ätit världens godaste mellanmål (se bilden)!

Nu tänkte jag försöka mig på en körkortsfas innan jag så småningom kryper ner i sängen lagom till Bachelorette börjar. Skäms lite för att jag tittar på sådana program... men det är ju löjligt bra ;) hihi..


Stek ett äpple i olja och kanel för att sedan blanda det med keso efter behag. Sinnessjukt gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback