What the hell

2011-03-28 @ 23:39:19
Denna dag blev inte alls som jag hade tänkt mig... vaknade upp och hann inte mer än ta mig till toaletten så kände jag hur illa jag mådde, men tänkte att jag kanske bara behövde stoppa något i magen så jag gjorde i ordning min gröt i vilket fall och placerade mig vid frukostbordet. Gröten vände sig dock i halsen på mig så den åkte i sopkorgen och jag åkte raka vägen ner under täcket igen. Halva dagen har jag sedan sovit, och andra halvan legat kvar i sängen fast vaken. Inte kul alls!! Men något positivt är i alla fall att det inte var magsjukan, för nu mår jag så gott som prima igen. Jag undrar dock vad det kunde vara? En baksmälla som satt i så länge? En lättare matförgiftning? Well, you'll never know!

En bra sak åtminstone är att jag idag har fått fyra saker strykna från min plugg-to-do-list, och det var inte en dag för sent. Därför kan jag nu somna med gott samvete och vakna upp pigg och laddad inför en morgonpromenad innan skolan imorgon.
   Godnatt gott folk! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback