Viltmästarskav med kantareller

2011-03-08 @ 23:28:44


Kvällens middag bestod av det ni kan se på tallriken här ovanför. Jag insåg dock att det inte såg så gott ut på bild... men det viktigaste är ju att det smakade bra och det gjorde det minst sagt!! Jag har dock inget recept att länka till för detta gjorde vi helt på måfå, men jag kan ju iallafall berätta hur vi gjorde vilket inte alls var någon större process. Det var bara att steka viltmästarskav (hjortkött), kantareller, gul lök och grön paprika för att sedan hälla över matlagningsgrädde på detta och krydda efter egen smak. Till detta kan man ju servera vad man helst känner för, alternativt pasta som i vårt fall. Gött sörru! :D

Jag kan också passa på att säga att kvällen har spenderats med två fina vänner, eller nej, fyra vänner menade jag visst... Britta, Sofie, Ben & Jerry ;) hihi.. Vi kollade på How to loose a guy in 10 days och bara mös. Kvällen slutade dock tidigare än väntat så jag tänkte gå och lägga mig och börja läsa Elsas värld nu tills jag blir trött helt enkelt. Vi hörs imorgon igen! Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback