Every day you learn something new

2011-03-07 @ 00:24:44

Som ni redan vet älskar jag söndagar, och den här söndagen älskar jag mer än vanligt. Vet ni varför? Jo, för att det finns ingen anledning till att ha söndagsångest inför imorgon därför att det är SPORTLOV!! Aaaah, det känns så makalöst skönt! Imorgon tänker jag sova aaaslänge och inte ha ett dugg dåligt samvete för det. Bara för att det är sportlov behöver man väl inte sporta, right?

Sport på teven däremot, det är i stort sett vad jag har ägnat min dag åt. Bänkad i soffan har vi suttit allihopa och tittat på både Vasaloppet och 5-milen i skid-VM (värt att tala om är att före den här helgen hade jag ingen aning om att jag tycker det är roligt med skidåkning på teve). Därefter, någon gång under eftermiddagen, åkte Katrin och Emma hem och jag och mamma begav oss ut på en långpromenad. Sedan vid klockan sex ikväll gick vi tio meter över gatan till grannarna där vi åt middag och kollade på Solsidan. Mysigt var ordet! Och just det ordet beskriver hela denna helg väldigt bra, måste jag säga :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback