From top to toe

2011-03-03 @ 22:14:03

Byxor - H&M, kofta - H&M, linne - H&M

Märks det att jag gillar H&M eller? Tycker att jag mest bara bär deras kläder nu för tiden.. men H&M är ju bra, så varför inte? Bilden ovan är iallafall tagen imorse, så såhär har jag sett ut idag och till det snörade jag på mig conversen för första gången i år. Det är väl ändå ett vårtecken!? Fast lite väl halt var det fortfarande men skitsamma. Allt för att få det att kännas som vår!! :)

Idag kom iallafall Katrin och Emma till oss, eftersom att de har sportlov i Sandviken denna vecka. Det innebär att framtills söndag väntar roliga och mysiga dagar tillsammans med dem och vi spillde ingen tid alls utan stack till backen redan ikväll. Jag och Emma åkte från de öppnade tills de stängde, och för ovanlighetens skull var det riktigt roligt att åka! Och jag är så stolt över min lilla, stora älskling som åker så bra redan, tack vare sin otroligt snälla moster... ;) hihi..

Kommentarer
Postat av: wilma

svar: Ja, nu till sommaren tycker jag att vi återupptar traditionen. :) föresten tog jag tummen ur röven och färgade håret rött. resultat; mindre bra! haha.

2011-03-04 @ 23:34:23
URL: http://wiue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback