I love surprises

2011-03-30 @ 00:07:39

Denna tisdagkväll har verkligen inte varit som vilken tisdag som helst. Imorgon fyller nämligen min fina vän Wilma 18 år och det ville givetvis jag, Britta, Lina och Evelina fira så ikväll överraskade vi henne lite. Hon mötte upp oss på ICA där hon fick en ögonbindel på sig för att sedan bli ledd runt, runt i byn och tillsist hamna hemma hos Eve. Där fick hon ta av sig ögonbindeln framför ett dukat bord med ost, kex och vin för att sedan tillbringa en jättemysig kväll tillsammans.

Jag hoppas du blev glad för vår lilla överraskning Wilma. Jag hoppas också att du får en absolut perfekt födelsedag imorgon, för det förtjänar du! :) pusselipuss på dig ♥










Roligaste filmen på Wilma med ögonbindel... som för övrigt var det roligaste på länge!

Kommentarer
Postat av: Wilma

åhhh, tack så mycket Petra. Jag hade super trevligt! :) <3

2011-03-30 @ 11:40:51
URL: http://wiue.blogg.se/
Postat av: Johanna

Alltså, varför kan jag inte lära mig det där? Googlade till och med på det, sen tänkte jag typ ''Innan vi åker måste jag fan lära mig att det heter marina..'' så skriver jag fel! haha!

2011-03-30 @ 19:13:52
URL: http://johannamariacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback