Let me introduce you to my party people

2011-03-27 @ 23:31:32
Summering av denna helg: fredagkvällen spenderades hemma hos Johanna där vi lagade mat och hade Jurassic Park-maraton innan vi sedan somnade sött tillsammans. På lördagen vaknade jag alltså upp i Alfta men tog ganska snabbt bussen hem där jag hann med en långpromenad och lite annat joll innan det började vankas festligheter och ett tiotal folk ramlade in här hemma för lite förfest. Framåt halv niotiden vandrade vi iväg till Wilma där hon och Johan hade ordnat en väldigt lyckad 18-års fest tillsammans och därifrån stapplade jag hem vid halv fyra på natten morgonen (sist som vanligt.. hehe). Det fick jag lida för idag då jag verkligen har mått som jag förtjänat... men det var det värt för jag hade en riktig askalas kväll! Tusen tack Wilma, Johan och alla andra inblandade för det! :D

Som ni hör har denna helg varit fullspäckad (och jätterolig!) vilket har lett till noll uppdatering här i bloggen då jag knappt har suttit vid datorn alls. Men ibland kommer livet emellan så att säga, och så får det lov att vara. Det tror jag alla har förståelse för!
   Hur som helst, här kommer ett gäng bilder från igår (obligatoriska festbilder på mig och Wilma, så klart) innan jag ska lägga mig och plugga spanska glosor. Hoppas att alla har haft en bra helg :)








Kommentarer
Postat av: wilma

Tack för kvällen själv ;) Jag gillar min finne mitt i pannan. SKARPT!

2011-03-28 @ 11:45:09
URL: http://wiue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback