Oh my god

2011-03-24 @ 21:36:59
Jag känner mig så imponerad av mig själv idag! Jag började nämligen denna dag med att ta en timmes promenad innan jag åt frukost och stack till skolan, och detta mina vänner, det är inte alls likt mig! Jag är i själva verket en väldigt morgontrött människa och jag ska inte sticka under stolen med att jag var nära på att balla ur när klockan ringde... men så fort jag hade kommit ut var det riktigt skönt faktiskt!
   Men inte nog med morgonpromenaden, ikväll var jag och tränade spinning, push och core varav pushen var ovanligt jobbig med galet långa låtar. Förhoppningsvis kommer jag ur sängen imorgon i alla fall för jag hade tänkt köra på en morgonpromenad då innan skolan igen, eftersom att det gick över förväntan idag. Sedan efter skolan ska jag gå och simma en timme och därefter väntar en toppenhelg som jag verkligen ser fram emot!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback