Welcome to my sunny day

2011-03-19 @ 23:13:03
 
Linne - Monki, jeansshorts - BikBok, jacka - H&M, solglasögon - Salt och peppar

Jag tog två snabba bilder inne på en sunkig toalett i Bollnäs idag då jag inte hann ta någon bild imorse innan jag drog för att jag, som vanligt, fick stressa iväg till bussen med fem minuters marginal... hur som helst, bilderna blev inte särskilt bra i och med att man knappt ser vad jag har på mig (har en kofta under jackan också..) men det är väl bättre än ingenting, tänkte jag då.. och så ser det ju så härligt ut med solbrillorna på huvudet för det innebär SOLSKEN vilket är precis vad jag har fått idag :D

Dagen har spenderats i Gävle med en fin vän, och kvällen tillsammans med min fina mamma. Hon hade gjort oxfilé med potatis, varma grönsaker och rödvinssås tills jag kom hem och det var sååå gott!! Sedan kollade vi på filmen Life as we know it som var väldigt bra och nu tänker jag hoppa i säng och dra igång en till film. Vilken det blir, det får vi se! Kommer antagligen somna till den ganska snabbt i vilket fall.. ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

okej :) jag har vart på stan och sedan vart på bio :) vad har du annars gjort idag? )

2011-03-20 @ 00:44:07
URL: http://loveisbeaty.webblogg.se/
Postat av: Sasha

Det är riktigt härligt väder idag ju :) Jag har också gått runt med solbrillor på huvudet, förutom när jag gick i solen då, för då satt dom på näsan :)

2011-03-20 @ 15:47:12
URL: http://sashas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback