We'll always be together

2011-03-13 @ 21:39:58

Hej, och förlåt! Jag hann inte blogga igår innan jag åkte som jag lovade (tidsoptimisten som alltid stressar, det är jag det..) så det fick helt enkelt vänta tills nu, då jag har kommit hem igen. Hur som helst så åkte vi iallafall till Sundsvall tidigt igår till Christian, Suzanne och Thomas då den sistnämnde har fyllt fyra år nyligen. Även Katrin, Johan, Emil och Emma var där så brorsans trea till lägenhet var smockfull. Men det är då det är som bäst, när vi alla är samlade! :D
   Det har iallafall varit två riktigt trevliga dagar i staden som både har Sveriges näst största shoppingområde Birsta City (där vi var igår) och det tokroliga äventyrsbadet Himlabadet (där vi var idag). Det har jag min fina familj att tacka för ♥


Jag igår morse. Som ni kan se var det prickiga tygstycket jag visader er en kjol, köpte den på Åhlens och jag äääälskar den!!


Kommentarer
Postat av: Sasha

Så fin du är :)

2011-03-14 @ 05:21:54
URL: http://sashas.se
Postat av: Ahlen

Åh vilekn fin en! :D prickar är bäst, helt klart!

2011-03-14 @ 15:09:38
URL: http://linahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback