Eleven and a half kilometres

2011-03-12 @ 00:00:54
Denna finfina fredag har apostlahästarna (som min kära lärare Kenneth kallar dem) fått vandra i sammanlagt 1 mil och 1½ kilometer. Ganska bra jobbat va? Jag, mamma och våra två hundar bestämde oss nämligen för att ta en promenad i det fina vädret uppåt Knåda för att hälsa på faster Majsan, och sedan efter att vi hade varit där i två timmar sisådär så promenerade vi också hem igen. Med ömma fötter av skavsår och utsvultna, kurrande magar tog vi direkt plats i köket när vi kommit hem och gjorde i ordning tacos vilket smakade utsökt! Tacos i mitt ♥!

Nu ska jag förflytta min trötta kropp två meter härifrån till sängen, där jag genom att läsa ur Elsas värld så småningom också har ett trött huvud så att jag åtminstone får liite skönhetssömn inatt. Alarmet står på 07.00 imorgonbitti förstår ni, och det känns inte alltför lockande just nu... men när det är något roligt som ska ske så brukar det inte vara några problem att kliva upp. Sov gott iallafall, så hörs vi imorgon en sväng innan jag åker :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback