SPORTLOV

2011-03-05 @ 00:21:46
Jajamän, ni läste rätt. Det är nu äntligen sportlov och det ska bli riktigt jäkla gött!! :D Vi har dessutom skolutvecklingsdag nästa måndag så vi får en dag extra ledigt, vilket innebär att jag börjar inte fören om en och en halv vecka sisådär. Det är knappt så att jag kan förstå det själv, helt sinnesjukt skönt ju! Synd bara att det brukar vara över på en grisblink... men man får passa på att njuta så länge det varar!

Idag hade jag endast en lektion men satt kvar lite efteråt ändå för att jobba färdigt med en grej, så jag var väl hemma runt tolv kanske. Då blev det soffläge och skid-VM framtills tretiden då jag tog med mig min systerdotter Emma och min kusin Hanna till badhuset och simmade 1½ km medan de lekte. Resten av kvällen har spenderats i soffan med de tidigare nämnda flickorna samt mamsen och systeryster. Vi har käkat mängder av lösgodis, kollat på Let's Dance och även tränat magmusklerna i form av enorma skrattanfall så att tårarna rann. Sportlovet hade inte kunnat inledas på ett bättre sätt!!

Nu ska jag hoppa i säng och få åtminstone åtta timmars sömn så att jag är laddad för ett spinningpass på morgonkvisten. Godnatt och sov gott, och hoppas att alla som har fått lov får ett trevligt sådant! :)

Kommentarer
Postat av: wilma

sv: petra om du ser det skulle du hålla med mig. Ser exakt ut som på förpackningen.....

2011-03-05 @ 12:21:12
URL: http://wiue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback