Nostalgikväll

2011-03-02 @ 22:54:34
Denna onsdagskväll, eller lillördag om man så vill kalla den, har varit väldigt trevlig. Vid klockan sex mötte jag upp Lina och Wilma på gymmet där vi tränade styrka i en timme. Sedan gick vi på ICA där även Eve anslöt sig och så köpte vi massa frukt till en härlig fruktsallad som vi åt hemma hos Wilma samtidigt som vi kollade på Sunes sommar och blev nostalgiska. Mysfaktor=hög.

Nu däremot har jag inte tid att sitta här längre. Jag ska bums hoppa in i duschen en sväng och sedan soooova. Länge dessutom för jag börjar inte fören halv tolv imorgon, och efter att bara ha sovit fem timmar inatt ska det bli sååå skönt att sova! Att vara extremt trött OCH känna sig mör i benen efter gymmet, det är väl ändå en perfekt kombination för en god natts sömn!! Nattinatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback