Lugna gatan

2011-03-07 @ 22:41:46
Jag höll det jag sa igår om att sova länge idag - vaknade strax före ett... hihi. Men det var sjukt skönt kan jag lova er! Det gav mig också lite extra energi så jag och mamma satte igång att städa huset när hon kom hem, jag dammsög och mamma torkade golven. Sedan åkte vi och storhandlade innan vi gav oss ut på en långpromenad. Ingen fart och fläkt idag med andra ord, men det kan vara skönt det med.

Jag tänkte fortsätta på samma spår nu och krypa ner i sängen och kolla ikapp på massa serier som jag har missat de senaste veckorna. Jag tar också med mig några bitar mörk choklad, en kopp blåbärste och mina mikrotofflor ner under täcket. För min frusna kropp full med frysloppor låter detta helt magiskt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback