I'ts a win win situation

2011-03-18 @ 23:38:44

Fredagen och helgen har inletts med en välförtjänt kväll i soffan efter att ha simmat det dubbla vad jag brukar, det vill säga två kilometer på en timme. Ärligt talat så är det på gränsen till för långt faktiskt men har jag gett mig fan på någonting så har jag det! Benen var dock tunga som bly när jag klev upp ur bassängen, men lite popcorn och mörk choklad framför Let's Dance gjorde susen ikväll ;)

Imorgon väntar en tidig uppstigning för att ta buss och tåg till Gävle så jag tror det är bäst att jag borstar gaddarna och hoppar i säng nu. En pigg och utvilad Petra, är en glad Petra!
   Trevlig helg :D


Kommentarer
Postat av: Sasha

Härligt med simning :)



sv; Ja, fast jag ska inte ta det försen i höst :) HAr inte tid innan =) teorin hinner jag med i sommar, men sen allt annat i höst :)

2011-03-18 @ 23:56:11
URL: http://sashas.se
Postat av: Malin

okej :) du får lära mig lite :P vad ska du göra denna soliga lördag? ':)

2011-03-19 @ 11:40:52
URL: http://loveisbeaty.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback