I pictured you in the sun

2011-03-30 @ 20:49:09

Åh mina vänner, vad bra det känns i både kropp och knopp nu när det har varit så fiiint väder idag med strålande sol långt in på kvällskvisten. Första gången för i år som det verkligen kändes som riktig vår faktiskt!! På fredag är det ju också första april vilket innebär officiellt vår enligt mig. Det är bara att hoppas att vädergudarna vill samarbeta med mig så att det fortsätter såhär nu då... och verkligen inte kommer någon mer snö, för då dör jag. Seriöst.

Det har i alla fall varit en skön och trevlig dag. Jag började nio och slutade tolv, vilket var sjukt skönt. När jag kom hem satte jag mig på altanen i solen och åt fil och flingor till lunch. Då fick jag en massa energi och promenerade till ICA för att handla lite innan jag satte igång att baka scones. Vid tretiden kom nämligen Johanna och hennes mamma Annelie hit till oss för att fika och prata om den kommande Italien resan. Våra kära mammor ska ju komma och hälsa på oss där nere i Marina di Massa i sommar, förstår ni. Det ska bli mysigt! Hela resan kommer att bli galet rolig. Jag kan knappt vänta! :D

Nu tänkte jag dra av mig ut-och-gå-kläderna som fortfarande sitter på efter promenaden och hoppa in i duschen. Sedan är det god tid att ta plats i soffan för Grey's anatomy och Off the map :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback