Sommartider

2011-06-07 @ 12:14:26
Igår, på självaste nationaldagen, kom bästa Jenny till oss och spenderade dagen och kvällen här. Även Emelie och lilla Olle kom en sväng och gjorde oss sällskap. Vi låg ute på vår altan och stekte hela dagen och tog oss även ett svalkande dopp i ån vid ett tillfälle. Mot kvällen gick vi över till Emelie och Jocke och umgicks med dem. Grymt härlig dag med trevligaste sällskapet. Det måste vi göra om!

Idag är det inte lika klart väder som igår, men det är minst lika varmt så bikinin sitter på även idag. Jag ska nämligen ut och sopa av vår stora altan nu och sedan olja in den. Kanske inte det roligaste man kan göra en dag som denna... men det måste göras helt enkelt. Förhoppningsvis kan jag lägga mig i solsängen och pressa när jag är klar. Ha en bra dag! :)


Astrid och Vera mös på solsängen i kvällssolen igår




Världens sötaste och busigaste lilla granne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback